Sunday, May 3, 2009

Kurang Ajar.

Kena tag lagi.

My Top 10 Most Favourite Food
  1. Ikan Patin Masak Tempoyak.
  2. Ikan Patin atau Ikan Baung Masak Lemak Belimbing.
  3. Kerabu Perut dan Mangga.
  4. Budu
  5. Belacan
  6. Siput Sedut Masak Lemak Keladi.
  7. Cencalok
  8. Kangkung Goreng Belacan.
  9. Ikan Keli Masak Lado.
  10. Rendang Itik.

10 Things I Love Doing

  1. Cari port mancing.
  2. Bukak toolbox.
  3. Pasang kekili.
  4. Ikat mata kail.
  5. Pasang batu mancing.
  6. Pasang umpan.
  7. Baling umpan kat port baik.
  8. Tunggu umpan kena makan.
  9. Layan ikan yang makan umpan.
  10. Bergambar dgn ikan sbb manusia sekarang penuh dengan perasaan curiga.

5 Things I Love Doing When I'm Emo / Stressed

  1. Makan dalam kuantiti yang banyak
  2. Cari orang gila sekitar kawasan rumah aku, ajak minum teh. Sembang
  3. Touge naik turun Bukit Langat.
  4. Korek telinga.
  5. Buli Raudhah.
5 Thing I Love Doing When I'm Happy
  1. Senyum sambil tgk cermin
  2. Senyum sambil makan.
  3. Senyum sambil mandi.
  4. Senyum sambil memandu.
  5. Senyum sampai cramp.

5 Ways To Make Me Go Crazy

  1. Pukul kepala aku sampai mengalami konkusi.
  2. Heat Stroke sampai effect otak.
  3. Demam panas melebihi 39 degree celcius.
  4. Tidur melebihi seminggu.
  5. Renjatan eletrik mungkin.

My Top 5 Most Favourite Junk Food

  1. Cikedis.
  2. Muruku Ikan.
  3. Gula-gula susu.
  4. Aiskrim Malaysia.
  5. Gula-gula berwarna emas dengan asam boi di tengah.

5 Things I Wish It Could Happen

  1. Mak Bapak aku hidup forever.
  2. Mak Bapak aku sihat macam budak umur 6 tahun punya sihat.
  3. Aku tengah balas jasa Mak Bapak aku.
  4. Mak Bapak aku tengah beristirehat di Spa peribadi aku punya.
  5. Mak Bapak aku tak risau tentang kewangan mereka. 

10 Ridiculous Things I Wish To Do Before I Die

  1. Date dengan Sunny SNSD, cakap Korean dengan dia pastu pengaruh dia bawak masuk Islam.
  2. Buat No.1 kat semua artis perempuan bukan Islam dan separa Islam yang aku minat. Separa Islam?!
  3. Beli Fighter Jet. Lepas tuh naik dengan pilot then kat udara saja-saja tekan butang ejection seat.
  4. Pasang enjin V12 kat Proton Saga aku. 
  5. Bunuh sekurang-kurangnya seorang askar Israel dan Amerika Syarikat.
  6. Belajar Sniping.
  7. Perkenalkan Ikan Patin Masak Tempoyak di arena antarabangsa.
  8. Jadi pemandu uji untuk pelbagai jenis kereta di Nurburgring.
  9. Cuba untuk koma selama 3 bulan.
  10. Cuba untuk kurus macam Chad Michael Murray.

My Top 20 Recently Most Addicted Songs

  1. Exist-Mengintai dari tirai kamar.
  2. Adam Ahmad-Kau pergi jua.
  3. Desy Ratnasari-Tenda biru.
  4. Azie-Kau tetap dalam anganku.
  5. Nash-Pada syurga di wajahmu.
  6. Azie-Pelamin anganku musnah.
  7. Ramli Sarip-Kamelia.
  8. Alleycats-Gerimis senja.
  9. Shima-Teringin
  10. Iklim-Suci dalam debu. Hah amik

10 Persons You Wish To Tag

  1. Dato' Shah Rukh Khan
  2. Camelia
  3. Nasha Aziz
  4. Maya Karin
  5. Jehan Miskin
  6. Mustapha Kamal
  7. A.Galak
  8. Dato' M.Daud Kilau
  9. Farid Kamil
  10. Zainal Ahmad

4 comments:

Unknown said...

Sebab awak tag Maya Karin, saye bak prasan yg awak tag saye so saye nak buat lah.

NisaKhirudin said...

5. Gula-gula berwarna emas dengan asam boi di tengah.

sangat best!

Rus said...

hahahaha! lagu lagu tu khalid, sungguh melayu.
auww.

sheena zulkiffli said...

tink2!!!